Krogen

För första gången, någonsin. Så var jag på krogen igår. På lotus för att vara exakt.
Några kompisar ville att jag skulle följa med och jag tänkte att eftersom jag faktiskt aldrig varit på krogen (eftersom jag varit gravid sen innan jag fyllde 18) så kunde jag väl följa med, för att se hur det var!
Visserligen förstod jag väl att det inte skulle bli någon höjdare att vara där bland massa fulla människor, när man själv är den enda som är nykter. Men sånna smällar får man ta ^^

Jag hade rätt, hade så förbannat tråkigt! Satt och spanade runt på alla desperata fjortisar, som verkligen röjde runt och försökte dansa så sexigt och utmanande som möjligt och oj, kanske låter elakt, men jisses så tragiskt det såg ut!
Det var precis som jag trodde ;) haha.
Men jag ska inte dömma någon, jag skulle säkert se lika löjlig ut själv om jag var full och försökte dansa!
Hur som helst, det var åtminstone kul att sitta och kolla på alla, och sedan alla dessa strulande par! USCH! haha. Satt mellan 2 st en gång och de var ju inget diskret strulandes inte. Här snackar vi riktigt snusk grovhångel, och det var äckligt! Vart helt ärligt talat illamående när de lyckades stöta till mig flera gånger.

Men vill ändå tacka mina vänner som var där och tog hand om mig så gott de kunde :) ni är så söta så! <3
Men måste nog säga att det kommer dröja ett bra tag innan jag drar ut på krogen igen. Traskade hem till viptorp  sen också, kallt! Som tur var hade jag älsk iaf :)

Nu sitter jag här, relativt nyvaken, och ska strax börja göra mig iordning. Mormor fick åka in med ambulans till sjukhuset igår och ligger där med dropp nu. Så vi ska strax åka dit och hälsa på henne! Min älskade lilla mormor<3

Ska strax ta och färga mitt hår igen, har blivit jätteljust. Och jag vill ha mööörkt! trivs riktigt bra i det :)

Nej men ni får ha en underbar helg, nu måste jag sätta fart!
Puss & Kram
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0