Kväller

Nu har jag och älsk precis käkat :) Blev citronkyckling med pommesfrites och bearnaisesås! Riktigt gott.

Idag har det varit en bra dag! Känner mig glad och nöjd med det mesta för tillfället :)
Skolan var dock seg med endast två lektioner och sedan håltimma emellan. Men efter skolan kom Stina upp till lägenheten och vi hade det mysigt tills hon var tvungen att kila igen, hon skulle träna den hurtbullen!
Efter det kom Sara så jag fortsatte mysa med henne, är så skönt att ha lite kompisar här uppe, har blivit jättedåligt med det. Fortfarande några av mina närmsta som inte ens sett lägenheten haha!

Icchay drog med sig Morre hem också, så de satt här och spelade kort och andra spel medan jag var duktig och pluggade, diskade och lagade mat :)

Nu känner jag mig dock jätteseg, men har sovmorgon imorgon så får sova ut lite iallafall! skönt.


Nu har vi nästan bestämt oss för namn på bebis, killnamnen har varit klara sedan länge:

William Liam Michel - Liam är förnamnet och Willliam och Michel mellannamn, William efter min lillebror och Michel hette Icchay när han döptes så :)

Om det blir en flicka så blir det förmodligen:
Tindra Alissa Victoria eller Tindra Nicole Victoria - Tindra och Victoria som mellannamn, Tindra efter Icchays lillasyster och Victoria efter mig :)
Var ju helt inne på Nicole förut men sedan började vi tveka och funderade på både Melissa och Alissa, men Icchay tycker bättre om Alissa så det får det kanske bli! Som sagt, kommer säkert ändra oss när vi ser våran bebis ändå! :p


Förresten så har min navel börat ploppa ut haha! känner mig jättestolt för magen börjar verkligen bli stor nu :)

Ska försöka gosa lite med älsk nu som ligger och knappar på sin nya tele :P

Sköt om er :)
/V


Kommentarer
Postat av: Stina

Vi bara måste ha filmkväll hos dig nån gång! Och btw så är Alissa jättesött :)

2008-01-08 @ 23:46:23
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: jonna

jättefina namn! och jättefin mage, ååh! :)

2008-01-09 @ 13:48:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Anna

Du ska se att naveln snart är helt ute. Min började åka ut i vecka 20 typ, men var inte ute helt förrän runt vecka 24-25. Ser jättekul ut när man ser det uppifrån. :D
Och din mage är jättefin! Påminner om min när jag var i samma vecka ;)

2008-01-09 @ 16:13:35
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Bea

Ska ni ta reda på vad det är för kön? gud så mysig magen är :) saknar min som tusan!

2008-01-13 @ 18:25:44
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh Tindra är jätte fint, min ena hund heter det :) Och så ville jag säga nu när jag här läst ännu lite mer av din blogg att du är jättesöt så lilla skrutt som bor i dig kommer nog va oförskämt gullig h*n med :D Jag ska följa din blogg f.r.o.m :) lägger till som favvo, ha de bra!

2008-02-06 @ 18:18:33
URL: http://sandrag88.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0