Lördag

Redan lördag! jösses amalia, skola om endast två dagar :/ men men!

Ikväll ska hela familjen Palm/Karlsson och älskling gå på bio :) vi ska se guldkompassen, själv tycker jag inte att den verkar speciellt bra men både icchay och mamma vill se den, så det blir nog ok! Det är nämligen ganska knepigt att komma överrens om en film som alla vill se :p hehe

Läste nyss kommentaren jag fick av Jonna, vart så glad :) ger självförtroendet en ordentlig kick!
Tack du söta människa :)

Gick upp för bara två timmar sen, har verkligen börjat vända lite på dygnet, inte så himla bra nu när det snart är dags för skola igen, men bäst att passa på medan det fortfarande är lov tycker jag! :)
Sitter och tankar hem massa OC som både jag och älsk är helt beroende av, följde det ju inte när det gick på teve så är bara inne på andra säsongen, men i love it :)

Skrev fel i förra inlägget, det är ju inte alls 5 månader kvar tills jag ska föda, det är 4! så otroligt.
Tyvärr kan jag inte undvika att ständigt gå och oroa mig för att det ska vara något fel på bebis, jag är verkligen jätterädd för det, och jag hatar att hela tiden ha de tankarna i skallen. Men jag vet inte, det kanske är ganska normalt att man är orolig?
Jobbigt är det iallafall!

Nej nu ska jag bädda sängen och greja lite här tror jag! Ha det fint :)

/V


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är jättenormalt att vara orolig, tro mig! Vi gick och oroade oss ända fram till vecka 25 tror jag innan vi började slappna av. Se det som så att även om det skulle visa sig vara något "fel" på barnet så kommer ni att fixa det jättebra!

2008-01-07 @ 13:45:54
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0