Lördag

Vaknade vid 10 imorse. Drömt massa mardrömmar inatt :( inge kul alls!

Hatar att ha den här hemska känslan i kroppen, veta att det inte finns någonting jag kan göra.
Bara se allt rasa samman.
Eller?
Jag vet inte vad jag ska göra eller säga, finns inget som inte redan har blivit sagt eller som jag inte redan gjort.
Det gör bara så förbannat ont, allting.
Orkar egentligen inte, men jag vet att jag måste :/
Finns någon annan än mig själv att tänka på.

Jag tänker sluta reflektera och tänka över allt, jag ska försöka att bara vara. För en liten stund iallafall.
Tills jag kan känna mig säker igen.
Klarar inte av den här osäkerheten
Vill bara känna mig trygg och älskad :'(


Fan vad jag älskar & behöver dig.



Idag är det tänkt att Sara, Stina och Malin ska komma till lägenheten och vi ska ha myskväll med film, mat och massa gott. Tyvärr har ju vi en så taskig ekonomi så jag tror det blir bäst om var och en står för sitt.
Trist men sant.

Var hemma från skolan igår igen, orkade verkligen inte. Dessutom var det planer på att åka till förlossningen igen för att kolla upp magen, den förbannade värken slutar ju aldrig!
Vaknade 2 ggr inatt av att det värkte så jävligt :/

Nu har jag tagit alvedon så det känns iaf inget just nu. Men jag vill bara veta vad det är så jag kan vara lugn!

Mamma är i Sthlm och pappa i Gbg, bara jag och lillebror hemma. Ska väl ta tag i att göra mig iordning snart och ringa till mina kära vänner för att planera kvällen.

På måndag är det dags att prata med rektorn om när jag kan sluta. Ska bli jätteskönt, bara hon inte får för sig att det inte skulle gå eller så. Känner att jag behöver den sista tiden till att bara vila upp mig. Kan ju alltid plugga hemifrån också.
Räknade ut att det bara är 8 skolveckor kvar till påsklovet, alltså bara 8 v kvar för mig i skolan. Helt sjukt. Nu är det verkligen dags att börja prioritera skolarbetet lite mera.


Nu har jag gått 24 fulla veckor, är inne i vecka 25. Och Liam sparkar nog mer än någonsin! Det är verkligen jättemysigt =) Är så lycklig över att du finns våran underbara pojke! Känslan går inte att beskriva, för det är så otroligt stort och känslorna så otroligt starka.
Jag ångrar inte en sekund att jag behöll dig, mammas allt! <3


Igår vad jag och mamma på Tuna Park och mamma shoppade loss massor på barnklädsrean, köpte väl en 5-6 plagg ocg dessutom hade hon köpt minst lika mycket dagen innan :) så söt min mamma!
Älsk hade också shoppat massa bebiskläder i förrgår, så nu har vi en hel del!
Fick ju jättefina bodys av Morre och Annika också :)


Har äntligen tagit kort på de senaste ultraljudsbilderna, vart inte så bra men här är de iaf! :)



bild på Liams huvud i profil



bild på Liams snopp, vet inte hur han ligger men den syns uppe till höger iaf :)


Nej nu är det dags för att ringa runt lite.

Sköt om er!
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej! hittade precis din blogg o tänkte bara säga att om er bebis föds när han e beräknad så föds han på min dotters 1-årsdag :) Lycka till nu! =)

2008-01-19 @ 21:34:27
URL: http://bellaforever.blogg.se
Postat av: Becka

Haha nej va sött, lilla penisen :D
Glass och banener, d e livet det (just nu iaf) *skratt*

2008-01-22 @ 13:43:36
URL: http://dulilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0