Lugg

Hade så förbaskat tråkigt så jag fick för mig att klippa lugg för några timmar sen och nu är det gjort! haha!
Förstår inte själv hur jag vågade, jag som är så förbannat feg! men det blev ganska fint faktiskt :) trot eller ej!

Icchay har åkt iväg en sväng för att fira sin lillebror och just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma så vi kan hälsa på mormor! Sitter och lider av denna förbannade halsbränna också :( usch.
Imorgon har jag prov på Islam, kunde ju inte göra det förr förra veckan eftersom jag var på förlossningen, men nu jäklar! :)
Har visserligen inte ens kollat på papprena än men ska sätta fart så fort jag kommer tillbaka från sjukhuset.

Nu är det bara 7 veckor kvar för mig i skolan.
Imorgon går jag in i vecka 27- det är helt obegripligt, läste att bebis har 97% chans att överleva om han skulle födas nu. Det är ju jättemycket! Så det kändes väldigt tryggt och mysigt :) Inte för att jag vill att han ska komma nu, men bara & veta att det förmodligen skulle gå bra om han gjorde det, får mig att känna mig extremt lugn.
Funderar mer och mer på förlossningen nu, pendlar mellan att känna mig jättenervös och ganska lugn.
Tänk om något skulle gå fel?
Tänk om jag inte klarar av det? - dum tanke jag vet, för vilken kvinna klarar inte av att föda barn? Vi är ju skapta för det, så varför skulle det inte gå.
Kan ändå inte sluta oroa mig :/

Ikväll blir det förmodligen av att handla lite mat också, det ekar i kylskåpet. :P

Nej men nu ringde mamma och sa att hon var på väg, så jag ska kissa & sen traska ut!

Puss&Kram
/V


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med lugg, det blev säkert fint :)

2008-01-28 @ 16:33:26
URL: http://johz.blogg.se
Postat av: mamlin

mm skulle också vilja ha lugg! :) men är lite för feg tror jag!

2008-01-28 @ 16:34:16
Postat av: Sandra

Åh, jag vill se ditt hår :) Vill också förändra mitt, men jag vet inte hur ;p

2008-01-28 @ 22:13:50
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0