Måndag och skola...

Sitter i skolan och har håltimme som vanligt. Skittrist. Inte en enda kotte att prata med.
Ska till rektorn halv 1 nu och prata om när jag kan sluta. Har en jobbig känsla om att det samtalet inte kommer gå så bra, men jag kan ju alltid hoppas att jag har fel.

Helgen har varit ok, långt ifrån bra, men ok.
Jag har börjat tänka att saker och ting kommer ordna upp sig och gör de inte det så är det väl helt enkelt någon mening med det. - En mening som jag inte kan förstå. Men iaf.
Orkar inte älta saker fram och tillbaka, är ändå helt maktlös nu.

Har så mycket att göra i skolan så jag vet inte vart jag ska börja. Känner mig så extremt dålig för att jag inte orkar ta tag i saker. Jag är inte korkad, jag vet att det är extremt viktigt, men hur fan ska jag lyckas koncentrera mig på det när det pågår så mycket annat nu som blockerar tankarna totalt?
Det går bara inte.

Dessutom lider jag av järnbrist nu också, eller ja inte bara det utan järnbristanemi. Fick reda på det av barnmorskan, för blodvärdet hade sjunkit radikalt, är helt och hållet mitt fel eftersom jag inte äter järntabletterna som jag ska. Men har inte känt att jag har behövt det, har väl helt enkelt blivit van med att känna mig trött och eländig för jämnan!
Inte så himla lätt att koncentrera sig av den orsaken heller :/ usch.

Imorgon går jag in i vecka 26, kan inte förstå att tiden går så otroligt fort! Jag längtar bara mer och mer för varje dag. Våran underbara lilla ängel, våran son, det är helt obegripligt att du faktiskt lever och finns inom mig. Jag älskar dig så otroligt! <3

Jag älskar även din pappa minst lika mycket och om jag skulle förlora honom så skulle min värld rasa samman, usch. Jag försöker vara stark för din skull. Men det är svårt! Jag älskar dig och vi klarar av allt.
Vi tre klarar av allt, vill bara att din pappa ska inse det också :'(


Nu har jag tröttnat på att sitta här och uggla, ska gå och ta mig ett glas vatten och leta reda på min mentor.

Sköt om er allihopa
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

nä heh de e ju inte de.. :P men skulle va kul om de blev så;)
tack:) hon är helt underbar:)

2008-01-21 @ 12:44:29
URL: http://bellaforever.blogg.se
Postat av: Tess

svar: Aa tror inte mammas hund är i den rasen åå får fåga henne vad de är för ras.
Ja de är allt spännande med UL.
okej frågade ni efter könet eller sa dom det till er? Den 14/2 skall vi på ett till UL fast på sjukhuset. vet inte ännu om vi skall fråga eller inte de är så svårt vi vill veta men ändå inte.
Kul att ni väntar en son =) vad skall han heta?
När är det beräknat förlossningen? kram på dig också =)

2008-01-21 @ 13:15:27
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Theres

Jodå, ja lever väll lite stul me jesper som du redan vet, men men man kan ju inte göra mera än att hoppas puss

2008-01-21 @ 21:41:35
URL: http://theresalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0