MVC

Har precis kommit till skolan efter besöket hos barnmorskan. Allting såg bra ut, har gått upp nästan 4 kg :D känns jättebra! Började ju mäta magen idag också, eller ja livmodern egentligen, mätte 21 cm från blygdbenet till toppen av livmodern.
Berättade för barnmorskan om att jag legat på förlossningen pga att jag haft så ont i sidan av magen. Hon visste förståss det redan eftersom läkarna skickar allt mellan varandra. Men hon sa att det faktiskt fanns en chans att det kunde vara blindtarmen så jag skulle åka in igen om det började smärta som förut. Usch blir nervös, men jag tror inte att det är någon fara. Tror mera på att det är njuranra som strular.

Hur som helst :) Nu sitter jag i skolan och väntar på att Sandra ska sluta finskan. Sen börjar vi svenskan kl 10.20 så det är ett tag kvar. Trist. Idag går jag till klockan 7! Har matlagning som börjar 4 och ska hålla på 3 timmar, lyckligtvis så gör den aldrig det så vi brukar sluta åtminstone en timma tidigare :)
Sen blir det väl hem och plugga på religionprovet som jag missade när jag var på sjukhuset. Hatar att komma efter! Speciellt när jag ligger så mycket efter med allt redan :/
Men men, bara att gör det bästa av situationen!


Det är grymt kul att det är så många som läser nu, lite trist bara att det är så få som kommenterar! :p men jag ska egentligen inte säga så mycket, är ganska dålig på att kommentera jag med så, haha.
-

Måste ta kort på UL också så ni får se våran lilla pojke :)<3

men nu ska jag pyssla med nått annat ett tag ;)
Ha det fint!
/V

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag läser varje dag men är skitdålig på att kommentera! Skärpning på mig :)

2008-01-17 @ 12:36:25
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Cara

Hihi :) de sa dom om mig med att de va blindtarmen. men jag tror mer på att eran lilla pojke trycker ;) eftersom de gjorde tydligen isabell fast de gjorde sjukt ont :) ta kort vill se snutten :D

2008-01-17 @ 12:45:10
URL: http://cara.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Tack så mycket!
Vad roligt att du tycker det! Glad jag blir :)
Det är alltid kul och hitta folk som har samma värderingar som en själv, för det händer ju inte så ofta! :)

Hoppas att allt går bra med graviditeten! Jag har opererat bort blindtarmen men det var inte så farligt. Vet dock inte hur dom gör när man är gravid . Kramar

2008-01-17 @ 17:53:02
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0