Nothing

Kom hem till lägenheten för ett litet tag sen, har varit hemma hos mamma & pappa hela helgen :) mysigt faktiskt! Jag har redan slutat skolan för idag, har nämligen bara en lektion nu på måndagar sen jag har tagit bort samhällskunskapen. Älsk är också hemma för st. Eskil har studiedag :)

Vi ska förmodligen hälsa på mormor en sväng idag också, hon ligger ju fortfarande kvar på sjukhuset :( de har konstaterat att hon har lunginflammation och nu har hon haft feber i över en vecka :/ inge bra alls.
Usch jag kommer verkligen inte på något vettigt att skriva så jag tror helt enkelt att jag får ta och hitta på nått annat! haha :)

Men ha det så fint!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0