Skola

Sitter i skolan och har redan slutat! :) Började kl 9.30 och hade bara en lektion, bild och formgivning. Nu sitter jag kvar och väntar på Sandra som har Historia C, (tog ju bort både B&C) sen ska vi käka och sen är det dags för hemfärd! Så skönt!
Ska förmodligen in och prata med min bildlärare också, har ju bara bild på måndagar och det är en lektion som jag själv satt dit på schemat när det passade mig förut, så jag borde ju kunna ändra tiden till en annan dag nu eftersom jag inte har några andra lektioner, och isånnafall skulle jag vara ledig på måndagar :D
hur skönt vore inte det? ;)

Funderar på att åka ut til jysk nu efter skolan kanske och köpa ett par panelgardiner jag spanat in, är ju dags att städa ut julen nu och har inga fina gardiner att byta till :p

Sen ikväll blir det att plugga på provet i religion som vi har imorgon, sen imorgon så ska jessica förmodligen sova över :) mysigt!



Nej men vi hörs senare, ha det fint! :)

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0