Triiiiiiiist!

Fyfasen vad trist det är att vara hemma och sjuk. jag hatar det! Tänkte att det kanske skulle vara skönt och avslappnande att vila upp sig lite hemma, men jag känner mig inte annat än trött, eländig och allmänt misslyckad!
Nej tack, jag vill känna mig pigg och fräsch och inte sitta hemma och glo!

Har inte fått i mig nån mat idag heller, är inte ens hungrig :S ganska ovanligt när man pratar om mig. Är nämligen alltid sugen på något i annat fall, haha!
Men ska väl göra lite makaroner och kötbullar eller lite simpla nudlar, så lilla Liam får i sig något i alla fall. För det måste han ju ha! :)

Hade så förbannat tråkigt att jag satt mig & gjorde ett fult kollage på mig själv i paint för ett par timmar sen. Tänkte att jag skulle se hur jag har förändrats utseendemässigt sedan hösten 05. Och det var ganska stor skillnad faktiskt! :)



Så vad tycks, när såg jag bäst/sämst ut? Kan vara kul med era åsikter!

Puss & Kram så länge
/V

Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig! (:

2008-01-31 @ 20:06:08
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej !
Du vet inte alls vem jag är och jag vet inte alls vem du är, men jag har verkligen fastant för din blogg ! Att du är så ung och ska ha barn o så, jag bara måste följa dig och se hur allt går .. :) Hoppas att allting är bra med dig! Kram kram

2008-01-31 @ 20:16:53
Postat av: Anonym

du är alltid fin :)

2008-02-02 @ 02:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0