Trist

Sitter ensam hemma i lägenheten, Icchay sover hos Morre inatt. usch, saknar honom massor! Blir så förbaskat ensamt annars! :p
Har nyss kollat på "unga mödrar" Ena tjejen skulle föda, uhh ser inte fram emot det direkt!
Men började grina så fort hon hade sin bebis i famnen, gud så underbart det måste vara att äntligen få träffa den lilla! Just det är något som jag längtar extremt mycket efter!

Idag hade jag en lektion på förmiddagen och sedan håltimma till kl.16.10 - matlagning. Var duktig och åkte hem emellanåt och hann tvätta lite :)

Imorgon är det äntligen fredag! gud så skönt med helg, kan ju visserligen inte säga att det har varit en särskilt jobbig skolvecka, men vila behöv alltid!
Kommer förmodligen åka hem någon dag under helgen och umgås med familjen. Men just nu är både William och mormor sjuka, så jag hoppas de hinner bli friska tills på lördag iallafall!


Igår sov Jessica här, vi hade det mysigt, kollade på fråga olle och lite annat, haha! :)

Nej nu ska jag ta mig ett glas o'boy och några mackor tror jag!

Kommentera mera!!! ;D

Puss & Kram
/V

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Ja fyyyfaaan va ensam man blir när pojken inte är hemma när man är van att bo ihop med honom ;P helt sjukt hur ensam man känner sig! Det är fest imorgon om du vill med =) krogen efter. Skulle va nice att umgås lite. Sandra ska oxå me!

2008-01-24 @ 19:53:19
URL: http://jonnah.blogg.se
Postat av: theres

tack gumman :) nae de e lungt, alla har ju lite strul då & då, alla dar kan inte va bra & du vet att om de e något finna ja här :)

2008-01-25 @ 09:10:42
URL: http://theresalexandra.blogg.se
Postat av: maaalin..

hoppas allt är fint med magen din. har sätt dig faktiskt på stan, du hade en sån där söt "bebis tröja" :) kramar!

2008-01-25 @ 18:05:31
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0