Trötter

Vaknade för ca en kvart sen och kände mig fortfarande helt stendöd. Somnade ganska skapligt igår för en gångs skull, runt 11-12 men är trött som bara den! Tror dock att jag dragit på mig nån förkylningsskit, har ont i halsen och känner mig jättehängig :( inge kul alls!

Älsk sover fortfarande. Trots mitt pissiga tillstånd så har jag en extrem lust att gå ut! Det är ju hur fint väder som helst :) Kommer förmodligen inte få med mig latmasken i sängen så får väl bli att traska ut själv.

Gårdagen var bra men slutade ganska jobbig, våran ödla är sjuk :( Han vägrar att bajsa och vi läste om att det är vanligt med förstoppning för leopardgeckos, men att det inte är alla som överlever det :/ läste också om att det var bra att ångbada dom och ge dom matolja för att det skulle bli bättre, så vi gjorde det, men inget har hänt. Känns jättetrist! Ska till djuraffären imorgon och höra om man kan göra något mer.


Den kommande veckan är inget jag ser fram emot, har enormt mycket att plugga. Inte för att det är något ovanligt men^^ Känns dock som att jag kommer bli hemma en del nu när jag håller på och bli sjuk och det är verkligen inge bra :/

Å andra sidan ska jag också iväg och prata med syon om när jag kommer sluta skolan och så.
Sen så är det Mvc på torsdag morgon som gäller :) ska bli jättekul att lyssna på bebis hjärtljud och nu ska de ju även börja mäta magen! hehe :P Dessutom så tror jag att jag gått upp åtminstone 3 kg så det ska bli kul att se :) Har nämligen ingen vettig våg hemma men har vägt mig på massa andra och upptäckt att det faktiskt börjar röra sig uppåt äntligen :)


Nej nu ska jag se klart på OC avsnittet som jag somnade till igår och sen ska jag försöka röra arslet ut på en promenad :)

Puss&Kram
/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0