Tvätta

Nu har sista lektionen äntligen börjat och vi har eget arbete, känns ju jättekul att man haft håltimma sen klockan 10 för att vänta på ingenting. Suck. Har iallafall fått lite papper som jag slarvat bort så någon mening var det väl med att vara kvar.
Ska ta bussen till stan om typ en halvtimme, sen hem och tvätta. Har typ inga rena handdukar, snuskigt värre :p
Försöker få med mig sara hem också, men hon har tydligen nått prov imorgon som behövdes plugga på :/
Älsk börjar ju skolan typ nu, så han kommer inte heller vara hemma. Kanske lika bra att vara ensam så man kan plugga lite? :)

Är jättehungrig också! Trots att jag för en gångs skull åt ganska så mycket i matsalen. Fanns nåra sönderpepprade potatisar som smakade rätt bra ;) haha.

Sitter och kikar runt en massa på barnvagnar nu också, börjar ju bli dags att införskaffa allt som bebis behöver nu, man kan ju aldrig veta om h*n får för sig att titta ut lite tidigare! Inte för att risken är så stor men, satt och läste på en sida för mammor som fått barn extremt tidigt, innan vecka 28 tror jag det var. Vart jättechockad, fanns flera som fått i vecka 24 och 25, trodde knappt att det var möjligt. Där är ju jag i nu liksom.
Jag har bestämt mig för att satsa på en Brio vagn iallfall, de är helt klart snyggast och inte alltför tokdyra. Även om jag tycker att barnvagnar verkligen är svindyra! Så det får nog bli en vagn som är sådär ett-två år gammal. Måste vara fräsch och snygg iallfall, nöjer mig inte med vad som helst direkt ;)
Eftersom vi inte vet könet så är vi inne på att skaffa antingen en svart, beige eller röd vagn, vad tycker ni? :)

Sitter här och skriver mest för att få tiden att gå, bara 20 min kvar nu tills bussen går. Har hunnit plugga lite på religionen, men har inte boken med mig så resten får jag ta och göra hemma. Har inte prov förns om en vecka och jag gör alltid allt i sista sekunden så det löser sig nog fint ^^ haha

Nej men dags för en kisspaus nu, sen leta upp sandra och therese som övergett mig :)

Ha det så fint
/V


Kommentarer
Postat av: jonna

brio är klart bäst, det säger jag bara! ;) En röd tyckte jag lät fin :) Vi har en ljusblå brio happy, det är kanonvagnar! Är dessutom rea på dom nu på barnens hus! ;)

2008-01-08 @ 20:41:03
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Anna

Vi köpte en beige Carena-vagn med svängbara hjul ute på Babyproffsen, helt splitterny för tusen kronor. Skitsnygg! Den köpte vi när vi inte visste könet eftersom beige alltid fungerar, likadant med svart. Men ett tips är att ni kollar märket Carena. De är rätt billiga, och är ändå jättebra! Det är underbart att testköra vagnen :D

2008-01-09 @ 16:18:40
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0