Usch

Kom hem för ett litet tag sen. Åkte ner på stan vid 3 för jag hade så förbannat tråkigt, fick knappt tag på någon men bestämde mig för att åka bara för att få lite frisk luft och förhoppningsvis träffa lite människor.
Ringde Jessica och hann träffa henne en snabbis innan hon skulle iväg och fira sin brorsdotter (mitt kusinbarn) :) Efter det började jag traska mot eskil eftersom jag vet att älskling slutar kl 4. Hann träffa stina ett tag innan som satt inne på eskils bibliotek och pluggade, trevligt :)

Sen mötte jag älsk och vi gav oss iväg hem igen! Upptäckte att vi fått en elräkning på 700 spänn när vi kom hem, tydligen så hade inte soc betalat elräkningen så det hade kommit till massa avgiter. Så just nu är stämningen inte allt för bra här inne, älsk är fly förbannad på soc som sätter oss i skiten och jag är givetvis också arg men mest för att vi nu inte kommer ha några mera matpengar förns i slutet av månaden om vi tvingas betala räkningen. Jävla helvetes bananarsle.

Vi som skulle handla mat idag!!!!!!!!!

åh, ska sätta mig i badet och sura eller börja kolla på säsong 3 på OC.


Tack och hej, hoppas eran dag har varit bättre!
/V


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0