Bilder


Sitter alldeles ensam här uppe på berget i kjula. (Ja har ju min lilla kille förstås!)
Mor min kommer snart hem.
Icchay är ute och jobbar med huset i borsökna.
Lillebror är hos sjukgymnast (tävlade i världsungsdomsspelen i helgen, men en muskel gick av :/)
Pappsen jobbar.

Dagen har iaf varit slapp och mysig. Inte gjort något, tagit det lugnt tillsammans med min lilla buse bara :)
Imorgon bär det av hemåt till lägenheten igen eftersom det ryktas om att Jessica återvänder då!

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva i det här inlägget.
Just ja! 
Ska lägga upp bilder från de senaste dagarna. Har fört över dom till datorn nu iallafall.
Men det går så seeeegt att lägga upp dem så får se när jag får tid till det ;)

Ja men ha en forsatt trevlig dag hur som helst!
/V
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0