Gårdagen


God eftermiddag kära läsare ;)

Igår fortsatte vi att ta det lugnt och umgås jag och Icchay.
Framåt eftermiddagen kom Moffa förbi och vi satt ute i hamocken och pratade,
eller ja Icchay och Moffa berättade om massa gamla minnen..
Runt 7 insåg vi att det behövdes lite mat i magarna,
så Icchay och Moffa tog bilen till stan och Pheonix för att köpa hem kebab - mums!

Vid 9 åkte Moffa hem och jag och älsk slog oss ner i soffan framför "It's a boy-girl thing", jag somnade förstås lagom till slutet som vanligt..



Idag jobbar Icchay och jag är kvar här i kjula tillsammans med min skrutt.
Ikväll kommer mamma och pappa tillbaka från Hjo.
Blev lite ledsen tidigare idag för Jessica har ångrat sig och vill inte längre följa med till Gotland,
himla trist!
Får se hur länge jag kommer stanna eftersom älsk inte kan följa med heller (jobbar).

Har nyss varit ute på en härlig skogspromenad med vovvarna och Liam,
så mysigt så!

Nej nu blev jag sjukt sugen på cola.


/V- it's always the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0