God morgon!


I natt har Liam inte varit den roligaste. Vaknat 6 ggr, ja ungefär en gång i timmen.
Uh :(
Nu sitter han i alla fall i babysitter och pratar lite!
Själv så har jag precis käkat en skål med hallonkräm och mjölk - gott.

Idag finns det inte sådär jättemycket planerat.
Ska försöka ta oss till Viptorp så vi kan umgås med Jessica och Fabbe :)
Sen så måste jag hitta lite tid över så jag kan duscha, det behövs.

Icchay ligger och sussar fortafarande, sista dagen han är ledig. Sen är det jobb fram till på måndag?
Eller nått sånt, trist :(

Liam är jätteprickig! Och jag kan verkligen inte förstå varför, jag har slutat äta choklad för att se om de försvinner, men icke! Och jordgubbar har jag inte heller ätit och inget starkt.
Min stackars kille, ser ut som prickikorv!
Nåja, sålänge han inte lider av det så är det väl ingen större fara.

Om 8 dagar fyller min älskling 19 och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom! Panik!
Någon som har nått förslag?


(bild från förra sommaren)

Trevlig onsdag!
/V

Kommentarer
Postat av: emmelie

det är nog hormonprickar som dom flesta små får =) brukar hålla i sig några veckor..

2008-07-02 @ 10:49:12
Postat av: Anna

Säger som emmelie - det är nog hormonprickar. De kan stanna rätt länge, och komma tillbaka titt som tätt. Det är ingen fara. :]



Presenttips: Förstora upp ett foto på dig och Liam. Det är personligt och fint!

2008-07-03 @ 11:08:40
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0