Icchays och min 2-årsdag<3


För drygt två år sedan hade jag och Icchay umgåtts i cirka en månad och båda var upp över öronen förälskade.

Icchay sa hela tiden "åh vad jag önskar att du bara var min.."

Natten mellan den 21 och 22:a juli låg jag ensam i min säng hemma,
hade precis pratat färdigt med honom i telefon,
och insåg hur mycket jag faktiskt ville att det skulle vara vi...

Skickade iväg ett mess, eftersom jag var sådär nyförälskad och blyg, där jag skrev:

"Jag vill verkligen vara bara din"


Nu två år senare sitter jag här med våran underbara lilla son i famnen och skriver det här inlägget.

Mycket har hänt under de här två åren, både bra och dåliga saker.
Men vi har lyckats oss ta igenom allt och vi har växt otroligt mycket tillsammans.
Och jag vet att vi kommer fortsätta med vårat underbara liv och fortsätta att växa,
för om det är någonting vi aldrig har varit osäkra på så är det att;

tillsammans klarar vi allt för vi älskar varandra<3
Du är allt för mig och jag lämnar dig aldrig älskling!




/V -jag släpper dig aldrig

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Auuuew! Ni är så otroligt söta! ;D <3

2008-07-23 @ 05:11:41
URL: http://jonnah.blogg.se/
Postat av: Anna

Naaw, grattis! :]

2008-07-23 @ 12:08:54
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Älsklinga

Min älskade du är så underbar :)! Jag har hört rykten om att du har tappat bort din mobil :/,det är illa för mitt batteri är trasigt. :( jag vill få prata med min familj :( jag älskar er familjen :)

2008-07-23 @ 17:47:36
Postat av: älskiii

jag vill aldrig vara utan dig och vi klarar verkligen allt!

2008-07-23 @ 17:49:06
Postat av: Älsk

det ser ut som att det blir msn för min del älskling jag sitter och väntar på dig:) älskar dig.

2008-07-23 @ 18:03:24
Postat av: Trinidad

Grattis på två års dagen !

2008-07-23 @ 19:50:59
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: älsk

du är det bästa som har hänt mig och det bästa som har kunnat hända mig och nu har vi våran älskade Liam och ingen kunde vara lyckligare än jag allt jag vill är att du ska vara lycklig

2008-07-28 @ 01:22:09
Postat av: Matte

hahahaha släppper dig aldrig va?

Dem orden höll juh länge....

fjortis fasoner

2009-06-13 @ 23:35:38
URL: http://---------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0