Mammas duktiga kille


Liam ligger utanför och sussar i vagnen, snart sovit 3 timmar där, vilket är rekord! :D
Blir så stolt över min prins.



Igår var vi uppe vid kalkbrottet här hos oss och jag plaska fötterna lite (feg jag vet) wille, larsa och lilla Ida däremot badade som små fiskar ;)
På eftermiddagen åkte vi över till fårö och ekeviken, sjukt varmt i vattnet men FULLT av maneter! Skitsnuskigt, så jag badade inte där heller :(
De liksom klibbade sig fast på benen när man vadade i vattnet, nej usch och fy.
Käkade mysigt på kvällen ute på fårö också och restaurangen 'Ebbes', kycklingfilé och pommes - MUMMA!

Nu ska jag ut och kolla till min lilla kille :)
Sen får vi se vad som ska hittas på idag!


SAKNAR MIN ICCHAY!

/V


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw, vilken fin bild på honom! Härligt att han sovit så länge. Man kan behöva det ibland ;]

2008-07-20 @ 12:47:42
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Icchay

bäst för dig att du saknar mig älskling kolla bdb har skrivit till dig min ängel jag saknar dig massor :( pussa min älskade son

2008-07-20 @ 17:24:28
Postat av: jessica

saknar dig gumman! när kommer du hem till mig?<3<3<3

2008-07-21 @ 22:18:25
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Fia

Pappa sin upp i dan ;)

2008-07-22 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0