Sånt är livet


Igår fyllde min underbara pojkvän och fästman Icchay 19 år.

Oturligt nog så blev dagen skit, tack vare mig. Jag betedde mig som ett as och förstörde hans födelsedag totalt.
Massa saker hände vilket resulterade i att vi både mådde så dåligt att vi inte visste vart vi skulle ta vägen.
Lyckligtvis lyckades jag komma till insikt med hur illa jag betett mig framåt kvällen och försökte göra det bästa av den lilla stund som var kvar på dagen.

believe it or not, kvällen blev lyckad och just nu kan jag faktiskt inte vara lyckligare.
Jag hoppas att jag kan hålla det såhär nu utan att sabba allt igen.

Jag älskar dig Icchay, mer än någonsin!



/V

(Liam mår för er som undrar prima, skrattar och "pratar" nästan hela tiden. Just nu ligger han på sin pappas axel och sussar, min lilla prins!)
<3

Kommentarer
Postat av: Trinidad

Det var ju tur att allt fixa sig till slut.

Att inse att man gjort fel är det inte många som vågar erkänna !

2008-07-11 @ 17:10:55
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0