Butiken


Följde med mamsen imorse, känns himla skönt att vara här faktiskt!
Dessutom är det sista dagen som hon jobbar sen ska vi hitta på massa kul tills vi åker hem på torsdag :) Loveli!

Jag börjar sakna min älskling något enormt :( och det dröjer tills jag får träffa honom igen... men men, bra att vara utan varandra ibland också!

Antar att Liam också gör det för igår fick han"prata" med pappsen i telefon, höll den mot hans öra och man kunde verkligen se hur han lyssnade, ögonen sken upp och så log han lite, så söt!
Just nu sussar min han på mitt bröst (i bärselen) och jag måste passa på att berömma honom lite, för inatt har han sussat riktigt duktigt. Vaknade 3 ggr och ville snutta lite men somnade om direkt, Min lilla älskling! :)



Har väl inte så mycket mer intressant att skriva, men kanske blir en hel del inlägg under dagen eftersom jag bara sitter här och filosoferar.

Ha en bra lördag :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0