:)


Var bara tvungen att visa er min svalkande och goda frukost!
(Vattenmelon och naturellyoghurt med hallonkräm :))




Nu sitter jag med min sovande lilla kille på bröstet och har ont i ryggen :(
Går och bönar och ber för att Liam ska vilja ligga ensam och sova snart, han tokvägrar nämligen nu..
Provar flera gånger dagligen, men fungerar max en halvtimma sen vaknar han och gallskriker.

Känns lite trist att man inte riktigt kan njuta av sommaren, inget sol och bad.
Därför gör det ju inte mig särskilt mycket att vädret inte är sådär superfint ;)

I eftermiddag/kväll någon gång kommer Liams gammelfarmor & farfar, min faster Maria och min kusin Ida hit som sagt.
Ska bli trevligt!
Och i morgon åker familjen Palm/Karlsson till gbg där lillebror ska tävla, så de kommer bli borta över helgen.
Familjen Pahlman/Palm, dvs jag, Liam och Icchay flyttar då hem till lägenheten så jag kan umgås med Jessica och få tillfälle att prata om diverse bebisbekymmer.
Saknar henne som tusan måste jag säga!


Nu blev jag hungrig :P
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0