Hejsan hoppsan


Dåligt med inlägg var det här!

Nu har jag precis vaknat (för åttonde gången) och bestämde mig för att det var dags att gå upp.
Liam somnade om så fort jag tog upp han, så nu ligger han hos sin pappa och sover.

Idag ska vi till hörcentralen och till BVC. Är lite nervös för att åka till hörcentralen, våran lilla kille reagerade nämligen inte på hörseltestet uppe på bb så nu har vi fått en kallelse för att göra ett nytt test.
Tror dock inte att det är något fel på hans hörsel eftersom han alltid reagerar på höga ljud...

Gårdagen spenderades här hemma och Sara var söt och kom över :) Hade med sig två presenter till Liam också, en jättesöt body med nallar på och så en pjyamas med får på, jättefint!

Måste se till att träffa Jessica så snart som möjligt också! Måste ju se hennes lilla sjörövarfabbe och få tillfälle att PRATA ordentligt med någon som förstår till 100%. Har dock ingen större lust att flytta hem till lägenheten, men samtidigt är det väldigt påfrestande attt bo kvar här och vänta på att huset ska bli klart.
Vi får se hur det blir!

Nu fryser jag som tusan så måste ta på mig något! (undra när sommaren tänkte komma?)

/V

Jessica F: Jag finns här, bara ett samtal bort<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tog ett tag innan Isadora blev godkänd på hörseltestet. Hon hade så mycket fosterfett i öronen att ljudet inte studsade som det skulle på den där apparaten. :P

2008-06-24 @ 23:56:51
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Jessica F

tack hjärtat<3 jag vet att jag alltid har dig! och du har alltid mig!

jag finns här för dig också gumman! ALLTID det vet du!jag älskar dig o saknar dig till max. kan vi inte hitta på något snart?<3

2008-06-26 @ 00:02:27
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0