Himla klantigt


Idag åker min kära lillebror wille till Holland. Imorse stack han från kjula och till stan för att möta upp resten av gänget som skulle åka.
Vid lunch ringer mammas mobil och eftersom hon inte var inne för tillfället så svarade jag, skyddat nr...
"Hej vi ringer ifrån polisen"
Herrejävlar vad skraj jag blev!
"Vi ringer angående din son"
-Har det hänt något?!?
"Nej han har glömt passet..."
-Jaha, ja okej du ska få prata med mamma, jag är hans syster.

3 minuter senare slänger sig mamma i bilen med willes pass och kör iväg till skavsta för att lämna passet eftersom planet strax skulle gå...
Himla smidigt att glömma ett pass när man ska utomlands tycker jag ;)

Nu kommer hon strax hem igen och då bär det av till TunaPark med mig och Liam. Ska försöka hitta studenklänning, drar ju liksom ihop sig rätt rejält nu.
Har iaf blivit nästan lika platt som innan, förutom att magen är som en bulldeg när jag sitter ner, hänger lite ^^

Älskade lilla Liam ligger just nu och sussar och jag måste passa på att säga att både idag och igår har han skött sig jättebra, sovit mycket och inte varit säskilt gnällig alls! Min lilla kille :)<3

Dåligt med bilder pga av att Icchays och min dator för tillfället är söndertrasad med virus, så fort den är fixad ska jag lägga upp lite!

Nej, dags för att svalka sig med lite vatten, rinner ju snart bort.

/V - våran kille blir hela 2 veckor idag! :)

Kommentarer
Postat av: maaalin

oj redan 2 veckor. fort det går :)

2008-06-01 @ 15:38:51
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Maliiin

Hej gumman! Om du har tid och lust någon dag (och kasnke är i lägenheten) om du ville ses en kortis? (:

2008-06-02 @ 15:32:02
URL: http://onlyandonlyme.blogg.se
Postat av: stina

Försökte ringa dig idag, men kom inte fram alls. skitskumt :( har du bytt nummer eller nåt? PUSS, längtar efter att få se liam!!

2008-06-02 @ 22:45:06
URL: http://stajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0