Lonely

Lonely I'm so lonely...

Känns verkligen så just nu. Visst att det är många som hör av sig och vill veta hur det går med Liam osv, men hur många är det som finns där på riktigt?
Det känns liksom som att  jag har blivit intressant för somliga bara för att jag skaffat barn. Inte för att de bryr sig om mig som person.
Vet att jag låter bitter, lite min grej, men det är så jag känner..

Jag kan inte ens beskriva hur otroligt mycket jag längtar till vårat hus blir klart och vi kan flytta in. Just nu känner jag mig bara påträngande för mamma och pappa och inte riktigt hemma någonstans. Vill bara komma i ordning med allt och påbörja vårat lilla familjeliv, jag,älsk och våran lilla skrutt!

Snart kommer mamma hem från butiken, någon som undrade vad hon jobbade med - hon jobbar som egenföretagare (keramiker) och har en liten butik tillsammans med några andra hantverkare innanför ringmurarnai visby som hon jobbar i lite då och då! :)

Imorgon följer förmodligen jag och Liam med dit igen, ska se om Adam har lust att komma över och säga hej också! :)

Trevlig kväll!
/V





Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är inte konstigt att du känner som du gör.

Det är verkligen en prövning i livet att få barn. Man ser direkt vilka som är ens vänner och inte.



Förstår att du känner dig lite ivägen. Men kan nästan lova dig att din mamma och pappa inte har något emot att ha kvar dig i huset ett tag till, särskillt inte när du har en söt liten son med dig. Det är nog bara roligt. Många minnen som kommer tillbaka hos dom :)

Fast du får ju inte glömma att det är DU som är mamman.

2008-06-13 @ 22:35:19
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica & sjörövar Fabbe

Vi finns här i ur skogarna & väntar på dig, alltid! Snart har vi nog kommitigång med allt & kan ha våra barnvagns race i vippan ;-)



Kraaaam!!

2008-06-14 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0