Medlidande?


Ja just nu kan jag faktiskt erkänna att jag tycker riktigt synd om mig själv och Icchay.

Vi blir kvar här i kjula, medan mamma och pappa är ute och firar midsommar tillsammans med sina vänner. William med sina. Just nu är Icchay på väg hit med bussen (har varit och jobbat) han tar med sig cola och 2st kebabtallrikar.
Sicken midsommar mat va!

ha ha ha.

Nej men, man får göra det bästa av situationen! Think positive! som min pappa alltid brukar säga.
Vi ska nog se till att det blir en underbar midsommar trots allt, på vårat egna lilla vis.

/V


Kommentarer
Postat av: caraochisabell

ni har ju varandra och liam. Alltid något. min midsommar spenderar jag med en skit arg mamma och en tjurig 11månaders dotter. Wie eller inte. Känner mig hur jäklar ensam som helst. Skulle ge vad som helst för att byta ut all mat mamma tvingar på mig och min mamma mot en person jag älskar (du vet vem) . För i dags läget vill jag bara försvinna ett tag. Kanske tills en ny dag kommer. Puss älskar er. Njut av varandra och kebabtallriken haha fuskis

2008-06-20 @ 20:47:32
URL: http://caraoisabell.blogg.se/
Postat av: caraochisabell

ni har ju varandra och liam. Alltid något. min midsommar spenderar jag med en skit arg mamma och en tjurig 11månaders dotter. Wie eller inte. Känner mig hur jäklar ensam som helst. Skulle ge vad som helst för att byta ut all mat mamma tvingar på mig och min mamma mot en person jag älskar (du vet vem) . För i dags läget vill jag bara försvinna ett tag. Kanske tills en ny dag kommer. Puss älskar er. Njut av varandra och kebabtallriken haha fuskis

2008-06-20 @ 20:49:36
URL: http://caraoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0