Min nya bästa vän och räddning - BÄRSELEN


Den är helt underbar! Har börjat använda bärselen vi fick låna av min faster och jag kan ju tala om att det var precis vad jag behövde! Min lilla krabat vill ju som sagt inte vara ensam - alls. Man ska bära runt på honom non stop så är han nöjd och nu kan jag göra det med händer fria! Kan inte bli bättre :)

Idag är vi med mamma i butiken i Visby, släpade med bärbara så jag kan sitta och skriva lite!

Har lagt upp massa bilder på bilddagboken - heter vycki även där. Så gå in och kolla om ni känner för det! Krävs dock tt ni själva har en bdb.

Jag har sagt det förut och jag lovar att jag ska skriva en förlossningsberättelse så småningsom. Krävs lite arbete inför det bara eftersom jag inte minns allt alltför väl ;) men det kommer en, jag lovar!

Här har ni lite bilder på min lilla skrutt :)<3

  
de första två är från båtresan hit och den tredje från när han tuggar på tröjan i mormors knä och den sista sitter han i bärselen hos mormor :)

/V

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min Colin hade också en sån blå dress.

Den är så sööt!

Underbar liten kille du har :) Vad är det för hårfärg? röd?

2008-06-13 @ 22:31:31
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0