Mys


Gårdagen och idag har varit jättemysiga :)

Efter att vi varit i butiken igår så åkte vi hem och Anneli kom förbi för att kolla på min lilla Liam! Käkade god mat (lax och färskpotatis) och tog en mysig promenad till sjön. Jag fick lite avlastning eftersom min rygg var död efter allt bärande av Liam, så det var skönt.
När vi kom tillbaka så satt vi oss i soffan, kollade på film och käkade jordgubbar!

Även idag har min lilla kille skött sig jättebra! Sov 3 timmar i sträck på dagen och har inte skrikit särskilt mycket alls :)
Har varit över en sväng till fårö och varit nere vid havet, har även hunnit med att åka en sväng till havet här i närheten av stugan och en sväng förbi underbara lagunen!
Liam skötte sig jättebra hela tiden, vart lite gnällig på hemvägen men tog upp honom så blev han lugn igen :)
Just nu ligger han och sussar i bärselen igen, min duktiga kille!

Gårdagen:
  

Trippen till Fårö:
  

Min älskling i bilen<3
   

Blå lagunen:
 


Imorgon åker mormor hem, så det blir en sväng till Visby och förhoppningsvis lite shopping!

Nu ska vi sätta oss i soffan med lite dricka och ostfralla, mumms! :)

God Natt!
/V -
never felt a love so strong<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att läsa att det går bra med Liam :) Vart har du killen då? är han inte med på Gotland?

/Johanna

2008-06-16 @ 17:24:47
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0