Ny dag nya tag


Ni får ursäkta mina ilska inlägg som kommer titt som tätt, men jag har fått extremt kort stubin på sista tiden...
Nog för att jag hade all rätt att bli förbannad igår men.
Jaja vill inte prata om det, har löst sig nu hur som helst :)


Min lilla prins ligger just nu och äter och jag har precis käkat frukost.
Natten har väl inte väl inte varit den bästa,  Liam vaknar och gråter titt som tätt och har haft världens magknip :( Min stackars älskling.
Börjar bli lite orolig för att han ska vara magsjuk eller något, om de kan bli det när de är såhär små?
Han är jätteotålig när han äter och sedan kräks och bajsar han lite mer än vanligt...
Kanske ska ta och ringa BVC för säkerhets skull!

Senare i eftermiddag ska vi förmodligen en sväng till tunapark och borsökna för att fortsätta fixa med huset.
Imorgon kommer farfar, farmor och faster Maria och min kusin Ida hit för att välkommna Liam lite ordentligare :)
Sen på fredag ska vi träffa Sara St också, mys mys!

Hoppas ni får en trevlig dag!
/V



Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns något som heter Minifom som hjälper till mot magknip. Gå till Apoteket och fråga om det. :]

2008-06-25 @ 15:33:18
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0