Okontaktbar


Har jag varit i några dagar nu.
Mobilen är stendöd och har tappat bort min laddare, alla datorer är söndertrasade med virus och går inte att använda :/
Men nu sitter jag hur som helst ute vid lillebrors dator eftersom lillkillen sussar.


Senaste dagarna har varit ett rent h*lvete.

fick mjölkstockning igår och vaknade upp av att jag skakade som ett asplöv och hackade tänder tills jag fick ont i käken, fick över 39 graders feber och orkade ingenting. Så det kändes ju inte alltör tillfredställande att amma plutten cirka en gång i timmen med värk i kroppen och hög feber.


I förrgår var vi i tuna park och letade klänning, hittade inte ett skit. Så ingen klänning är fixad till studenten som är om två dagar.


Idag var vi på bvc han har gått upp från 4030g i fredags till 4220 :D och växt från 54 cm till 56 cm :D så duktig min kille!!!


För övrigt så körde också min mormor över min skötväska som jag hade parkerat utanför bilen när jag skulle springa tillbaka in för att hämta en tröja, den släpades under bilen hela vägen genom himmelsända och är nu alldeles söndertrasad.

Till råga på allt elände menar jag.


Studenten känns omöjligt just nu. Måste åtminstone lyckas bli frisk sen kanske jag kan gå ut i flottigt hår och mjukisbrallor, för duscha hinns knappast med!


/V - bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0