Snart


Snart åker jag hem till Viptorp igen, känner inte för att sitta alldeles själv i mammas och pappas hus över helgen :P
Ska träffa Jessica eller ja, flytta in hos henne (A) haha. Nej men kommer säkerligen spendera mesta tiden där, vilket känns wonderbart!
Ska bli kul att få träffa hennes lilla Fabbe också :)
Nu ska banne mig han och Liam bli bästa vänner! haha

Håller på och packar och packar.
Otroligt hur mycket grejer som Liam kräver, fast han bara är dryga månaden.
6 veckor på söndag! :)

Uhh, känns inget vidare att komma till våran etta. Nu när jag vet att min kära fästman har rivit ut hela garderoben så det ligger en stor klädhög direkt man kommer in, (om man nu kommer in ens).
Dessutom står det ett berg med disk och kylskåpet det vågar jag inte ens tänka på...
Lär ju bli anfallen när jag öppnar det.
Ja, Jessica är helt enkelt min räddning :)

Nej, fortsätta packa var det!
/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, de har inge val. De SKA bli bästa vänner, annars inge lödags godis! ;D



Du är mer än välkommen :D Ses snart!

2008-06-27 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0