Trötter


Känner mig väldigt trött just nu, och med all rätt.

Farfar, farmor, Maria, Ida, Thomas, Carola, Marion och min minsting kusin Vendela har varit här och "välkommnat" Liam ordentligt idag. Var trevligt, men jösses vad trött jag är!
Fick massa söta kläder och 200 spänn av farfar & farmor (eller ja Liam fick :))

Pratade med Carola också (min ingifta faster) och fick höra att Vendela vaknar MAX 2 timmar på natten, hon är 3 veckor äldre än Liam...
Kändes lite hopplöst. Eller ja lite tröttsamt.
Liam sover MAX 2 timmar i sträck.... Dessutom vill han inte sova ensam, så han ligger tätt intill mig. Vilket gör att jag måste ligga i samma ställning hela nätterna och vakna typ varannan timme...
TRÖTT är vad jag är!

Men hör och häpna, just nu ligger min snuttis själv i soffan och sover. Har gjort det i närmre en timma! :O Är jättechockad.

Så nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med älsk och titta på den värdelösa fotbollen och dricka cola :)
/V

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag fick min syster för lite mer än ett år sedan.

Hon var likadan i början och sov inte alls mycket på nätterna! Men kan ju lova att det har blivit bättre nu, även fast hon vaknar ibland.. Men hon somnar om rätt så fort.

Lovar dig att det kommer bli bättre, men det kan ta sin lilla tid! Håll ut gumman :)

2008-06-26 @ 23:52:31
URL: http://utte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0