TunaPark, Mc'Donalds och kvällsbesök!


På eftermiddagen idag åkte vi som sagt till tuna park, inhandlade lite grejer på rean :)

Till mig:
1 svart klänning från Cubus
1 bikinitop från H&M
1 parfym Mex "fly high"

  

Till Liam:
2 st bodys från H&M
2 st bodys från Lindex
1 byxa från Lindex
1 dreggel/kräklapp från Exit

  

Älskling köpte en skitsnygg luvtröja på Cubus :)

Efter att Liam börjat stortjuta och vi spenderat säkert 45 min i amningsrummet så åkte vi vidare till Mc'Donalds och käkade kvällsmat. Big Mac & c:o, öppnade "kartongen" med hamburgaren i och upptäckte att det inte gick att lyfta upp den eftersom brödet satt fast i botten. Burgaren var dyngsur! skitsnuskigt.
Fick förstås en ny.

När vi kommit hem passade jag på att ringa Stina som kom hem från USA igår och hon ville gärna komma över så det fick hon såklart och mamma Maggan hängde på :)
Var mysigt att träffa dom och Liam fick en sparkdräkt av Stina med texten "Dad's team" :)
Det tackar han för<3

 

Nu sitter mina älsklingar och kollar på tv och jag ska gå och tvätta bort sminket sen är det dags att bädda iordning och försöka sova!

Hörs i morgon
/V

Kommentarer
Postat av: Jessica,kusin,vän,Gudmor

måste ses snart! Saknar er alla tre ju =( ni är inte lätta att träffa<3 miss miss miss you!

2008-06-26 @ 00:15:21
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Vicky! Tänkte höras om du har tid/lust att ses någon förmiddag nästa vecka? :) Kramar!

2008-06-26 @ 09:53:07
URL: http://ungsambo.blogg.se/
Postat av: Hannah

Min Colin har också en sån dad´s team.

så fin :)

2008-06-26 @ 14:19:51
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0