Uppdatering


Har inte skrivit på några dagar nu, så tänkte ta och sammanfatta vad jag och min lilla gosse har haft för oss de senaste dagarna!
 
I fredags:

Åkte vi till Viptorp, Jessica och hennes lilla Fabian hjälpte till att bära upp alla grejer till lägenheten. Måste ha sett kul ut, två mamor med varsin bebis i bärsele som kånkar upp massa grejer ;)
Gick över till Jessica därefter och gjorde mig hemma i hennes soffa. Myste med Liam och Fabian, vilka vi nu har gett dem de fyndinga smeknamnen "Grodan (Liam) och Trollet (Fabian)" Våra sötnosar :)
Efter några timmar kom Sara St förbi vilket var trevligt! Synd att man inte hinner ses så ofta.
Men ja, vem hinner jag se ofta nu? Ingen.
Förutom Jessica förtås :)

I lördags:

Jessica övertalade mig att vi skulle till Parken Zoo med småttingarna. Jag var lite tveksam eftersom jag aldrig riktigt har varit iväg med Liam på egen hand, eller vad man ska säga. Känns lite jobbigt att inte ha en trygg bil att springa ut till när han måste ammas (vilket sker ofta).
Dessutom hade vi inte fått med vagnen utan den stod kvar i kjula.
Hur som helst så tog vi bussen ner på stan, trollet i vagn och grodan i bärsele.
Han skötte sig hela bussresan ner på stan och till parken! När vi kliver av spöregnar det...
Vistelsen på parken zoo blev väl därför inte riktigt vad vi tänkt oss men hann visa upp pluttarna och få lite gratis käk på pampas! :D
Älskling slutade tidigt så det blev alldeles lagom att han hakade på hem sen igen.
När vi kom tillbaka till jessicas lägenhet fick småttingarna tokfnatt och skrek som besatta i tja, 3-4 timmar?
Sen somnade Liam men Fabian fortsatte och fortsatte...
Älskling kom över och lagade potatisgratäng som blev klar vid halv 12 (!) men god var den.
Efter det gick vi hem till lägenheten och lämande Jessica med missnöjd Fabian :(

I söndags

Fick höra att Fabian fortsatt skrika hela natten och Jessica mådde piss, så det bar av hem till hennes mor för hennes del. Hoppas hon kryar på sig och kommer hem snart!
Jag och Icchay latade i lägenheten hela dagen och åt god lax till kvällsmat, på natten sov Liam ensam i FYRA timmar i vaggan. Vilket är rekord :)

Nu är vi hemma i kjula igen, jag har fått skitont i magen och kan knappt gå än mindre bära runt på min son :(
Känns inge bra alls. Ska stanna här över natten och morgondagen, sem blir det väl lägenheten igen.



Nu skriker min son så hörs sen!

/V


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har fortfarande pissont i magen.. men är inte magsjuk elr så, nått jag måste ha ätit sa sjukan, kroppen som vill göra sig av med nått ^^ Inte så jätte trevligt. Hoppas du slipper det iaf. Tänkte att det kunnat vara kycklingen, men den va ju ordentligt lagad liksom.



Hoppas du mår bättre snart så vi kan flytta tillbaka till min soffa :p



massa kram!

2008-06-30 @ 20:15:52
Postat av: Maliiin

wei uppdatering :) Kul att få läsa ett långt inlägg :) tihi.

2008-06-30 @ 23:31:45
URL: http://curved.blogg.se/
Postat av: Jessica F

Jessica hinner ses ofta, men brukar inte få svar på mina sms. kanske du inte har pengar? eller bara upptagen? <3

2008-07-01 @ 18:19:08
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0