Usch fy och blä


Hemsk dag idag av ett antal olika anledningar, vissa saker har löst sig nu iallafall :) Somliga inte... Får väl se om de någonsin gör det. Skitsamma.

Har iallafall varit och käkat vid bungemuseet tillsammans med mamsen idag, skagen baguette - gott!
Sedan blev det en sväng förbi bungeviken, men satt kvar i bilen eftersom min skrutt vaknade och var hungrig.

imorgon ska vi till BVC i slite och väga och mäta Liam, sen visar det sig vad som ska hittas på!
Åker iaf hem sen på torsdag förmiddag :)

Saknar min underbara Icchay så in i pipsvängen :'( Finns ingen bättre människa än min alldeles egna fästman<3

Nu vill jag ha cola innan det är dags att sussa!

/V- man gör sina val.

Kommentarer
Postat av: Jessica

heeej gums!

Min mobil krånglar, börjar fundera på om det är kortet ^^ Renässans näsdroppar heter de näsdroppar jag ger Fabian. Hoppas allt känns bättre, du får ringa om du behöver, anytime :] Har sparat ditt nr nu iag ;)



Puss & Kram

2008-06-18 @ 15:58:18
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0