Wonderbart


Hemma i kjula fungerar inte vara fina svenska bokstaver aao... haha ja ni fattar sakert.

Kanns darfor lite onodigt med ett inlagg, so I will make it short!

Midsommar idag och ingenting planerat. Kanner mig deprimerad, och totalt lost i huvudet just nu. Har liksom ingen lust for nagot. Borde ha stannat kvar pa gotland och tvingat over Icchay och Jessica, sen hade jag varit nojd.

For er som forsokt fa tag pa mig sa kan jag tala om att meddelandefunktionen tydligen har slutat fungera pa min mob. Kan varken ta emot eller skicka mess langre...kul kul.

Nej nu ska jag pussa pa min sovande son och tanka pa lyckligare dagar.

Trevlig midsommar. 

Kommentarer
Postat av: jessica

mig jessica? :D

2008-06-21 @ 12:53:01
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0