2 månader och 1 dag<3 - there's gotta be more to life


kvar ....Till beräknat bf! :) jag längtar efter dig så mycket våran lilla ängel!



Jag vet inte vad jag ska skriva, tårnarna vill inte sluta rinna.
Det är svårt att svälja sin stolthet och erkänna vad man egentligen tänker och känner.

Sanningen är den att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och saknar dig, det spelar ingen roll vad jag gör eller vad jag försöker koppla bort tankarna på, tomrummet efter dig vägrar att försvinna.
Det har gått över ett halvår men det kunde lika gärna bara ha gått en vecka för mig, för jag kan inte sluta sakna dig.
That's it.

"tell me what is this thing that I feel like I'm missing
and why can't I let it go?"


Det är sjukt, näst intill skrämmande. De säger att man blir som man umgås, jag umgås inte med dig längre men just den låten har spelats flitigt den senaste tiden.
Varför?
Jo, för att den fick mig att tänka tillbaka och minnas. Den passar bra in i hur det känns just nu.

Jag vet inte om jag gör rätt eller fel, men jag ska göra något jag varken orkat eller vågat sen det hände. Vi får se vad som händer.

Jag saknar dig hur som helst </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0