<3


Fan, blir nästan tårögd när jag läser era kommentarer, de värmer som fan!
TACK!



Gårdagen blev bättre efter att jag skrev sådär, eller ja till en början iallafall!
Jag Pratade med min Sandris på msn och vi bestämde oss för att ta oss ner på stan och käka på Mc'donalds. Riktigt mysigt! Älskade lilla Sandra<3
Efter det åkte vi hit och bara tog det lugnt och pratade, vid 22.20 gav hon sig av hemåt.
Icchay skulle då ha spelat klart musikalen precis, och hans gudfar & farfar och farmor skulle komma hit.
Får ett mess om att de inte alls kommer och att Icchay inte skulle komma hem heller, tydligen.

Hade städat hela lägenheten och tänt massa ljus för att det skulle vara så mysigt som möjligt tills de kom, men icke.

Blev att jag satt ensam och inte kunde sova. Mera saker hände, och  nu vet jag faktiskt inte vad jag vill med någonting  :(  Jag orkar inte vara den enda som kämpar, jag kan inte fortsätta om jag ständigt blir sviken och aldrig får någonting tillbaka. Hur fan ska jag klara det?
Allting ska tydligen alltid bli så bra om man bara säger "Förlåt" och "jag älskar ju dig mest av allt, det var inte menat så". Men jag orkar  inte ta det längre, jag mår skit!

Som sagt, det kan vara en period jag går igenom just nu eller något åt det hållet. Men fan, jag vill bara att allt ska bli bra igen!
...

image86
Du är allt, hela min värld<3

...

Imorse messade Jessica att hon stod nere i tvättstugan och inte fick igång maskinen, smålog för mig själv när jag fick messet, för de 3 första gångerna jag skulle använda tvättmaskinen så tog det mig en halvtimma att få den att fungera, haha!
Men så är den väl 30 år gammal också ^^

Hur som helst, gick ner och hjälpte henne och det var trevligt att bara säga hej om det så bara var för 5 min :)
Sedan gick jag tillbaka till min frukost framför Oprah.

Nu ska jag sätta på lite musik och hoppa in i duschen.


Ha en trevlig dag :)
/V


Kommentarer
Postat av: Sandra svarar

Tack sötis! Finns för dig också!

2008-03-10 @ 13:36:25
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: Angelica

Gullig mage du har :) mihi!

2008-03-10 @ 13:55:29
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Jessica

haha ja, tack så jätte mycket för hjälpen imorse! Hade kreverat om jag inte fått tag på dig :p

Och glöm inte att min dörr alltid är öppen (elr ja, jag låser den jämt - men bara att ringa på om det skulle vara nått :)

Kramar!

2008-03-10 @ 23:13:13
URL: http://strippedconfessions.blogg.se
Postat av: sanny

så va ckert med gravidmage :)

2008-03-11 @ 10:26:53
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0