Äntligen fredag!


Så skönt!


Kom precis hem efter vad som har känts som en ovanligt lång dag hitils.
Åkte till skolan imorse och hade religion, eget arbete. Var tvungen att gå till cafeterian och ta en glass, är ju som sagt alltid sugen på något!
Efter det käkade vi lunch och drog till idrotten och sedan ner på stan, jag och min Sandra :)

Nere på stan letade vi solbrillor till sandris och tog oss lite fika inne på corner, tiden flöt dock på extremt segt!
Hon skulle ha arbetsintervju klockan 15.30 nämligen... Så vi försökte fördriva tiden, inte så himla kul när båda är näst intill luspanka och bara blir irriterade av att inte ha råd att köpa saker man vill ha, haha.

Så vi tog bussen hit och satt och väntade på nästa buss tillbaka till stan (14.55). Bussen kom efter sisådär en halvtimma och Sandra hoppade på och jag gick upp hit, skönt :)
Hoppas att det går bra för henne på intervjun nu bara, men det tror jag absolut!


Klockan halv sex ikväll ska ju familjen + farfar och farmor käka på Ming Palace innan vi ska till teatern och kolla på Icchay när han spelar i "The wiz", huvdroll och allt ;) Min duktiga älskling<3

Får väl se vad som händer sen under kvällen och resten av helgen, måste plugga en hel del, men riktiar in mig på att göra det på söndag.
På söndag ska även lillebror tävla i ungdoms sm i Sthlm, så då måste jag ju självklart dit och heja på honom!

image85

Nu ska jag slå mig ner framför teven och ta en kopp te tror jag, Sandra har smittat mig med sin hosta, börjar få ont i halsen :(


Men ha det så fint :)
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0