Blommor


Jag har oroat ihjäl mig efter Icchay idag. Har inte gått att nå honom på mobilen och de skulle sluta klockan 4...
När han inte hade kommit hem vid 7 greps jag av panik, började störtböla och trodde att det hänt honom något. Mådde dåligt som fan!

Efter 7 kommer han glatt traskande innanför dörren med en stor bukett blommor och ett inslaget paket med en jättesöt body och ett par små skor till lillen.
Tänkte inte låta ilskan och oron gå över så lätt, men efter ett 2 timmar långt samtal så kändes allting mycket bättre.

Har inte ätiti någon kvällsmat än, och vi orkar inte laga någon "riktig" mat såhär sent. Så det får bli rostade mackor med diverse pålägg och filmjölk! och Iste.


 -

Har inte blivit mycket plugg heller, har mått för dåligt :/ men nu när allting faktiskt känns bättre så tänker jag sätta mig och verkligen kämpa för att få det klart till imorgon!

Hoppas ni haft en trevlig kväll :)
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad gulligt :) fattar att du va orolig men jag fick tårar i ögonen när jag läste vad han kom med :) aah saknar diig din skit ! Puss på magen :) isabell ger magen en slaaajmpuss ;)

2008-03-11 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0