Dålig bloggdag


Ingen bloggdag för mig idag inte, har inte haft tid alls!


Åkte till skolan till klockan 11 och hade bild, efter det käkade jag lunch tillsammans med Malin och begav mig sedan iväg till hällby för att hälsa på min sjukling till Sandra :) Började inte förrens klockan 4 igen, så var där ett tag, mysigt! <3
Klockan 4 hade jag trafikkunskap och fixade till mitt IG i kursen, så nu är det avklarat! Så skönt!
Lyckligtvis hade Malin också trafikkunskap så jag slapp vara ensam :) Klockan sex slutade vi och begav oss ner på stan för att käka kvällsmat på Mc'Donalds .GOTT.

Nu har jag kommit hem för ett tag sen och ska strax ta & röja lite i lägenheten, får nattgäst här ikväll. En tjej i Icchays klass som inte kan ta sig hem efter genrepet som slutar klockan 10. Så det får väl fungera!

Imorgon är det fredag, så gudomligt skönt! Och extra kul eftersom det är premiär för musikalen på stadsteatern, "the Wiz" ska bli grymt kul att kolla på älsk :)
Innan ska vi förmodligen käka på ming hela gänget, eller ja, familjen + farfar och farmor :) mysigt värre!

Nej men nu är det väl dags att göra det lite fint här hemma :)

Hoppas eran dag varit bra!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0