Doftar ljuvligt!


Sitter hemma i kjula nu tillsammans med min underbara familj och mormor :) William är dock inte här, är funktionär på junior SM i munktellarenan!

Mamma och pappa har fixat 3-rätters middag ikväll, ska bli jättegott! Vet inte vad förrätten är än, men fisksoppa till varmrätt och sedan annanas cheesecake till efterrätt! :)

image64
(mamma förbereder maten :))

Idag vaknade jag vid klockan 11 och vid halv 12 så åkte vi med mamma och pappa och handlade på coop, så nu ekar det inte i kylen längre ^^ haha.
Efter det följde mamma & pappa med oss upp i lägenheten och kollade på det nymålade badrummet, är ljust gul/beiget nu lite skillnad från det knallgröna som var innan.

Jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera bloggen, men jag har upptäckt att statistiken alltid rasar på helgerna, antar att det är för att folk har lite annat för sig då ;)

Nu ska jag gå & avnjuta förrätten som jag inte vet vad det är ännu, men är säkert gott :)

Hoppas ni får en bra kväll & missa inte melodifestivalen!

P&K
/V

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad gott det lät med 3 rätters middag :)

2008-03-02 @ 11:44:21
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0