Duschnarkoman


Älskling repade till 6 idag så nu är han äntligen hemma! Eller ja, det var ett tag sen ;)
Han står i duschen som vanligt, har världens duschnarkoman till älskling, duschar minst 3 ggr om dagen och minst 45 min åt gången! Galet.

Har för en liten stund sen käkat makaroner och bacon, orkade inte laga något annat.
Nu ska jag egentligen sitta & plugga psykologiprov som en tok men jag har inte boken och har upptäckt att jag inte kommer klara mig med det lilla som står i papprena vi fått. Inte bra alls! :/
Får helt enkelt ta & skjuta upp det igen och låna någons bok...

Lillkillen hade nyss hicka inne i magen, höll på i säkert 10 min, stackarn!
men mysigt ändå ;)


Nej men har nog inte så mycket mera att skriva nu.
Ska glo lite på teve och mota ut älskling ur duschen, känner mig lite kramsugen! :)

Men ha en trevlig kväll iaf, och God natt!

/V

Kommentarer
Postat av: stina

jag har inte jobbat på typ 10 dagar, men jag jobbar nu hela helgen :)

2008-03-06 @ 09:48:51
URL: http://stinalundstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0