F*N!


Jag ska DÖDA Sandra!

haha nej, men nu inser jag att den parveln faktiskt börjat göra mig sjuk, har fått skitont i halsen och känner mig jättehängig i kroppen :( usch. Kan ju ha & göra med att hon gått & hostat på mig i typ en veckas tid! haha

Men men, tycker om henne i alla fall <3, lite trist bara eftersom jag inte kan umgås med älsk nu, han får absolut inte bli sjuk eftersom han har musikalen varje dag fram till på söndag. :/
Så ikväll efter maten blir det att han åker hem till Morre och att jag stannar här hemma, eller åker till mor och far i kjula. Tycker ju inte om att sova ensam i lägenheten!
-

Nu sitter älsk och skär lök till kvällens mat, ska hjälpa honom med lite annat!

Ha det fint :)
/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0