God morgon! v. 33


Det är bedrövligt hur jag sover om nätterna. Varje gång jag vaknar känner jag mig som en 90-årig gammal tant i kroppen, värker överallt. Dessutom är jag en höjdare på det är med att dregla ner kudden i min skönhetssömn, mycket trevligt!

Nu har jag i alla fall käkat frukost och sitter här i morgonrocken, redo för att göra klart uppsatsen som ska vara inlämnad och redovisas i eftermiddag!
Icchay har dragit iväg til teatern, de har dubbla uppspel idag. Tycker ganska synd om honom faktiskt, kan inte vara så jäkla kul att stå på scen 5 timmar i sträck...

Jag sitter och studerar min fina morgonfrilla i spegeln, jätteruffs och en färg som liknar gamlat hundskit. Vill färga snart!  Blir galen, är ju tänkt att älsk ska göra det, men blir aldrig av. Med tanke på hans taighta schema och så...
Får väl helt enkelt tvinga någon kompis att göra det, för jag står inte ut! :P
Vilka problem...


Idag går jag för övrigt in i vecka 33! :) Känns hur bra som helst, jag längtar jättemycket efter vårat lilla charmtroll :)
Undrar hur han ser ut, hur han kommer vara, åh jag LÄNGTAR! <3

Nu ska jag sätta fart så jag blir klar med pluggandet i rätt tid.

Känns som en bra dag idag! :)


Ha det fint!
/V



Kommentarer
Postat av: Stajna

Är alldeles för dålig på att kommentera, men anywho, nu gör jag det :) haha. Men älskade vicky-sötis vi får planera in nåt på lovet! Fira att skolan är över för dig!
Puss

2008-03-11 @ 14:17:35
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: maaalin..

oj redan v.33!! Shit vad fort det går!! :D

2008-03-12 @ 15:59:28
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0