Gotland imorgon!


Imorgon bär det av till Gotland, ska bli så skönt!


Sitter uppe i lägenheten nu som jag ägnat de senaste timmarna åt att städa iordning. Icchay ligger i sängen och sover. Skulle ta tag i berget med disk som typ har börjat mögla, men nope, sova var viktigare.
Om ett litet tag kommer pappa och hämtar tillbaka mig till kjula, åker ju imorgon kring lunch.

Först till gammelfarmor & 100-års partaj i Enköping & sedan från Enköping till Nynäshamn för att kliva på båten till Gotland :)



Gårdagen var riktigt mysig! Efter skolan åkte jag, Therese och Sandra ner på stan och mötte upp Thereses kompis, käkade på corner och sedan drog jag och Sandra hem till henne. Satt och funderade på vad vi kunde hitta på så vi ringde Jonnah och hon var så söt och bjöd över oss på tacos :)
Var väl där vid 5-6 tiden och mumsade! Kollade på någon skum alien film också ;)

Vid 8-9 taget så hämtade pappa upp mig och Sandra och vi åkte hem till Kjula där tösan sov över :)

Idag åkte hon hem och jag fick skjuts av pappsen hem till Viptorp! Var tvungen att packa ihop lite grejer som jag vill ha med mig härifrån. Icchay kommer ta en buss hem till Kjula senare ikväll, tydligen.


image95
  Ett stycke glad plåtgubbe


Nu ska jag se om det finns nått i kylen man kan smaska i sig och vänta på pappsen!

Glad påsk!

/V

Kommentarer
Postat av: stina

glad påsk vycki =)

2008-03-21 @ 17:42:32
URL: http://stinalundstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0