Hårfärg!


Spännande spännande, sitter med hårfärg i håret nu, är dock ganska osäker på hur resultatet kommer bli eftersom det inte räckte ordentligt med en förpackning, så kommer nog bli ganska fläckigt :S

Men iaf ^^

Älskade Sandris är här och ligger och hostar framför vänner :) Vi orkade inte med religionen, hann inte träna på den muntliga redovisningen så jag lämnade in min 15 sidor tjocka uppsats och drog ner på stan med Sandra!
Käkade varsin glass med toppning på Mc'Donalds och begav oss sedan hit till lägenheten.
Sandra hjälpte mig att sätta i färgen i hårbotten och jag gegga ut resten, så nu återstår det att se hur det blir.
10 min kvar, sen ska det ur!

Imorgon är jag ledig, men planerar att dra till skolan i varje fall, behöver göra klart min picasso målning och lite annat. Förresten! Fick VG på provet i geografi som jag hade förra veckan, trots att jag pluggat dåligt på det, känns jättebra :)

Nu ska jag vara social med Sandra muppen innan jag ska skölja ur färgen :)

/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till ditt VG! Är skönt att klara av sånt innan du går på ledighet. :]

2008-03-11 @ 22:12:05
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0