Hemma!


Kom hem från Gotland igår kväll! Så just nu sitter jag hemma i kjula och filosoferar.

Icchay är ute med Moffa och kör lastbil, kommer väl bli avsläppt i stan om några timmar skulle jag tro :)
Känner mig hur seg som helst idag, vill bara sova sova sova! :(
I morse följde jag med mamma till Ica Maxi och handlade mat och därefter tog vi en promenad ute i gredby.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, har inte bestämt något. Vet inte om jag har någon större lust att hitta på något speciellt heller, fasar nästan för att komma hem till lägenheten, har blivit så bortskämd nu med mat och sånt. Orkar inte tag tag i det själv ;) haha
-

Försökte nyss lägga över bilderna från Gotland till den här datorn, men eftersom den är sisådär 500 år gammal så fungerade det givetvis inte :/ Får helt enkelt ta att lägga upp dom sen!
Känner att det har blivit dåligt med bilder på sista tiden vilket är trist.


Har hänt lite saker under tiden jag varit på Gotland, eller ja, en speciell sak.
Tog kontakt med en person igen som jag varit ifrån väldigt länge.
Det känns bra samtidigt som jag känner mig ganska förvirrad och orolig.

Jag vet liksom inte hur jag ska kunna stå henne så nära som jag en gång gjorde när hon tror på en lögn som var orsaken till att jag sa upp kontakten med henne. Jag vill kunna prata med henne om allt igen och jag vill att vi ska stå varandra så nära som vi en gång gjorde.
Men hur ska det gå när det hela tiden finns vissa personer, eller ja åtminstone en viss person med i bilden som är psykad nog att göra allt för att förstöra?
Jag orkar inte ta det och jag tänker inte ta det.

Vi får helt enkelt se vad som händer.
-jag tänker göra mitt bästa <3


Ska hoppa in i duschen nu för jag luktar gammal apa!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0