Högt uppe på berget


Japp, sitter hemma i kjula nu! Har för inte alltför längesen ätit min lunch, något sent, jag vet.
Och nu sitter jag ute i min lillebrors bod med planer på att plugga...

Träffade Morre på bussen hem hit och han var snäll och bjöd mig på choklad och dricka, mycket trevligt! :)
Så nu finns det väl inga direkta ursäkter för att inte börja plugga, men så är det ju mig vi pratar om också. Jag är verkligen sämre än de sämsta på att ta mig i kragen! Usch för mig!

Ikväll blir det iaf god mat och mys med lillebror och mamsen och i morgon bitti åker hon till gotland och jag planerar att stanna kvar här ute för att försöka få klart en uppsats i etiken som ska ha något att göra med "sex och samlevnad" funderade först på att skriva om graviditet, men vet inte riktigt.
Något förslag?

Nej men dags att göra lite nytta!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0