Illa


Har precis käkat klart min lunch. Vart ju ganska sent eftersom jag gick upp sent ;)


Inte blev den speciellt lyckad heller, fixade i ordning en sallad med fetaost och tänkte blanda ihop det med pasta.
Tar fram en helt ny oöppnad förpackning och klipper upp den, det luktar mögel! Kollar på pastan men den ser helt vanlig ut och kollar även på bäst före datumet - 2010.
Tänkte att jag säkert bara inbillade mig att det luktade gammal mossa.
Så kokar upp den iaf, när den var klar och jag skulle blanda den med salladen upptäcker jag att en makaron är alldeles grönfläckig, FYFAN!

Där sket sig min mat, råstekte lite potatis istället.

Har inte lyckats komma igång med pluggandet än, men ska göra det nu hade jag tänkt. Hatar att vara så jäkla seg! Men det är så mycket att tänka på just nu och pluggandet känns tyvärr inte som prio nr 1. Även om det kanske borde göra det.

För er som undrar så har jag nu bara 5 skoldagar kvar, slutar ju på torsdag nästa vecka, innan påsklovet alltså. Är ledig på måndagar och onsdagar och nästa vecka går vi ju inte på fredagen, så ja det blir väl 5 dagar? :)
.

Ska väl passa på att säga ganska sent i efterhand (bättre sent än aldrig!) att musikalen "The Wiz" var jättebra! Icchay spelade ju en av huvudrollerna- plåtman. Och han var verkligen jättedukitg. Hamnade på bild i kurriren i lördags & allt! :)

Lillebror tävlade ju som sagt i ungdoms sm igår och han slutade som 9:a. Av ca 30st som tävlade i 60 m.
han är alltså 9.a i Sverige på 60 m! Blir så stolt över honom :)
.

Nu SKA jag plugga. Önska mig lycka till^^



/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0